13 juli 2023

Adams balkong


Igår kom familjen hem till huset igen, så roligt att höra om hur resan varit. Så mysigt att träffa Lo och Tuva och deras föräldrar. 
Idag har jag packat väskan och tagit pendeltåget från Varberg till Göteborg. Arwid skjutsade mej till stationen i Varberg. Fast tåget gick inte ända fram till Göteborg, slutstation var Mölndal (pga spårarbete). Därifrån tog jag spårvagnen till Göteborg och Gamlestads Torg, gick sedan en promenad hem till Adam. Adam är dock iväg på en semester-tripp och kommer hem söndag kväll. När jag kom fram till Adam drack jag te och åt en Tupla (som jag fick av Arwid och Lotta). Sedan blev det en promenad till Coop för att köpa lite mat till kvällen och frukost. Satt sedan på Adams balkong och åt samtidigt som jag lyssnade på Mark Levengoods sommarprat. Det är så här jag kommer bo sedan, i en mysig tvåa med balkong i västerläge ☀️
I morgon ska jag träffa vännen Maria G igen, det blir en "after work" i storstaden Göteborg. 
Dagens bild är tagen på Adams balkong 

Inga kommentarer: