29 juli 2023

En lördag i slutet av juli

Tänk att jag har bott i mitt lilla "sommarboende" i 12 veckor nu, om fem veckor flyttar jag till mitt nya hem. Tiden har gått så fort, nästan för fort.

På förmiddagen idag cyklade jag till stora COOP i Varberg och handlade. Sedan har jag fixat lite mat till i morgon när jag får besök av vännen Maria. 

När Lotta kom hem från jobbet cyklade vi alla till Vareborg där vi fikade och köpte med oss jordgubbar. Lo och Tuva lekte länge på den jättefina lekplatsen där.

Bilden på dahlian är tagen i Vareborg, där det finns självplock av dahlior för 10 kr. st.

När vi cyklade hem från Vareborg stannade vi och hälsade på korna.

Ikväll efter maten började den här lilla tjejen klättra och göra konster och gjorde en super-snygg yoga pose =)

och syrran hakade på =) Vilka gulliga yogisar och vad bra de är på att göra positionen "nedåtgående hund".

I morgon kommer vännen Maria. Hon och hennes kompis Lotta har åkt från Mjölby till Varberg idag, via Ullared. I morgon kommer Maria till mej och hennes kompis Lotta ska träffa en vän som också bor i Varberg. Jag har bokat mej och Maria på sommarlunch på Joels Brygga, sedan blir det en cykeltur in till Varberg med fika på Gästis. På kvällen äter vi mat här tillsammans med Arwid, Lotta, Lo och Tuva. Längtar till i morgon, vad mysigt det ska bli!

Det var allt för idag! Ha det så bra! Kram till Er alla från mej! 

Inga kommentarer: