07 juli 2023

Cyklar hit och dit, fram och tillbaka =)

Idag promenad på förmiddagen. Efter lunch cyklade jag till miljöåtervinningen och kastade lite kartonger. Sedan vidare till biblioteket här i Träslövsläge, lämnade tillbaka en bok (Malma station av Alex Schulman) och lånade en ny som jag reserverat (I oxögat av Ida Andersen). Därefter till ICA Nära för att handla lite till helgen. Och så trampade jag hemåt igen på min elcykel =) När jag kom hem packade jag strandväskan, cyklade till stranden där jag låg i solen och läste bok. Inget bad idag, kändes lite kallt i havet. Efter några timmar på stranden cyklade jag hemåt. Jag vattnade i trädgården här och även hos Arwids och Lottas granne som också är bortresta nu. 

Nu har jag landat i uterummet med datorn i knät. Ska fixa lite gott att äta ikväll, sedan läsa bok och njuta av ännu en fin sommarkväll.

Önskar er alla en superfin juli-helg! Hoppas att ni mår bra och kan njuta av den fina sommaren!

Inga kommentarer: