18 juli 2023

De senaste dagarna

I söndags kväll, när Adam kom hem till sig, hade jag fixat god middag med dessert som vi åt på Adams balkong. Efter maten gick vi en lång kvälls-promenad.
Igår (måndag) åkte Adam och jag spårvagn, tåg och buss hit till Träslövsläge. Kul att vara tillsammans allihop igen =) Bilderna ovan är från Adams balkong.

Idag åkte Arwid och Adam iväg till mitt förråd i Varberg, där alla mina möbler och flyttkartonger förvaras. Även vinterdäcken till bilen förvaras där och de skulle nu lämnas till bilfirman Ärlebo Bil som köpte min bil nyligen. Vi hoppades att bildäcken inte skulle vara längst in i förrådet... 

men... det var precis där de var, allra längst in i förrådet, bakom möbler, mattor och flyttkartonger.

Arwid tog sig allra längst in i förrådet och lyckades få ut hjulen till Adam som tog emot.

Här sitter Arwid allra längst in i förrådet. Är så tacksam, glad och lättad över att jag fick hjälp med vinterdäcken. Kul också att se bilderna på förrådet där alla mina saker förvaras.

Efter kvällens goda middag med dessert gick Adam och jag en promenad vid havet när Arwid och Lotta nattade var sitt barn.

Godnatt allesammans och sov så gott!

Inga kommentarer: