16 juli 2023

Fina Göteborg

I fredags kväll träffade jag vännen Maria G på restaurangen Rollin' Bistros Backyard. God mat i mysig, avslappnad miljö, trevlig och vänlig personal. Vi åt och pratade, hade en trevlig kväll. 

Igår förmiddag tog jag spårvagnen härifrån Gamlestaden in till centrum. Började med ett besök i Trädgårdsföreningen, gick sedan vidare i storstads-vimlet, var inne i några butiker men inget shoppande. 

Tog en sväng in i butiken Norrgavel på Magasinsgatan. Så mycket fint! 

Efter några timmar i storstaden tog jag spårvagnen hem till Adams lägenhet och tog det lugnt resten av dagen. 

Idag söndag kommer Adam hem till sig, där jag är nu för tillfället. Han kommer framåt kvällen och då ska jag ha fixat lite gott att äta. I morgon eller på tisdag åker både jag och Adam till Varberg och Träslövsläge.

Ja, det var en kort uppdatering från mej. Hoppas att ni också har det bra! 

Inga kommentarer: