13 november 2023

Ett halvår sedan jag flyttade

Nu är det lite mer än ett halvår sedan jag lämnade Mjölby. Jag minns den härliga känslan när "Bröderna Flytt" rullade in med sin stora lastbil på Carlslundsvägen för att hämta allt mitt bohag. Då hade jag ett kaotiskt år bakom mej med skrämmande upplevelser, sorg, stress och oro. Men allt det hemska gjorde ändå att jag hamnade här där jag är nu.

Det kändes helt underbart att lämna stora villan och flytta in i mitt lilla "sommarboende". Kände hur det läkte mej att bo här, vara tillsammans, ha nära till strand och hav och att vara med om en massa roliga och mysiga upplevelser.

Bada i havet var helt underbart!

Härligt att hälsa på Adam i Göteborg.
Alla dessa vackra solnedgångar i havet.

Vi hade en jättefin midsommarhelg tillsammans, precis som en midsommar ska vara. Kommer ihåg att jag då tänkte tillbaka på midsommaren förra året. 

Alla dessa underbart fina natur-upplevelser! 

Har bott i min mysiga lägenhet i lite mer än två månader nu. Ja det har verkligen varit mycket förändring de senaste 18 månaderna, tack och lov bara positiv förändring det senaste halvåret. Allt det hemska och svåra har satt sina spår men jag är glad och tacksam över att få leva mitt liv här i Varberg. 

Inga kommentarer: