16 november 2023

Innemys nästan hela dagen

Åh, vad skönt med en ledig dag idag, med sovmorgon och att bara ta det lugnt här hemma. Hade tänkt ta cykeln till COOP och handla idag men jag klickade hem varorna igår kväll och fick allt hemlevererat i morse. Gick en promenad till staden på förmiddagen och hämtade ett paket från Teboden i Linköping. Resten av dagen har jag varit inne. Lyssnat mycket på danskt i Spotify idag, fina minnen återkommer med hjälp av språket och musiken...  

Jag trivs verkligen jättebra med mitt nya jobb. Det är en mysig arbetsplats med trevliga och vänliga jobbarkompisar. Jag är imponerad över all vänlighet jag möter! Dagarna går fort när jag är på jobbet, kunderna kommer var femte minut med paus för fika och 1 timmas lunch. Trivs också väldigt bra med min kollega, vi har mycket gemensamt och pratar om det mesta. 

I morgon bitti bär det av mot jobbet igen. När jag kommer hem ska jag fixa lite gott att äta till mej och Adam. Han kommer med tåget från Göteborg framåt tidig kväll. 

Känner mej så obeskrivligt tacksam och glad över hur fantastiskt bra allt ordnat sig. 

Hoppas att ni därute också har det bra! 

Inga kommentarer: