03 november 2023

Ljus i skymning

Härlig fredag idag med sol hela dagen, igen.

Fick sms från chefen idag som undrade om jag kunde komma till jobbet en stund på måndag för att testa inloggning med SIHTS-kortet och min behörighet i "Mitt Vaccin". Jag ska vara på plats lite före 10 och börja med kaffe. Så kul att det äntligen är dags att börja jobba igen, på onsdag börjar arbetet på riktigt.

Städade på förmiddagen, en cykeltur efter lunch. Promenad till min favvo-plats sen eftermiddag med te, äpple och kamera i ryggsäcken. Tänkte att det skulle vara fint att se fyren lysa. 

Så fint det var uppe hos fyren. Jag satt på en sten, drack mitt te, åt ett äpple, tog några bilder och tittade på utsikten. Fyren lyste så fint i skymningen, havet var lugnt, allt var så vackert och stilla.
En liten strimma ljus kvar på himlen innan det blir mörkt och dags för mej att gå hemåt. 

Tack för idag!

Önskar Er en fin allahelgonahelg!

Godnatt och sov gott allesammans!

Inga kommentarer: