20 april 2009

Att blogga

Hej ALLA ni som hälsar på här i bloggen! Här skriver jag ned mina tankar och om det som händer i mitt liv. Jag skriver som jag tänker. Jag tycker att det är jätteroligt att DU vill hälsa på och läsa det jag skriver om. Jag tycker att det är kul att läsa era bloggar.

Igår kom Ad och hälsade på. Vi passade på att bjuda på det han tycker bäst om. Det smakade underbart. Som ni läst här tidigare så älskar jag att umgås med mina barn. Det känns så bra att sitta och äta tillsammans och prata. Senare på kvällen ringde jag till Ar i Oslo. Det var lika härligt som vanligt att prata och höra hur han har det. Jag blev sugen på att åka till Oslo och hälsa på. Våren 2010 ska vi hitta på något kul tillsammans och fira att Ar fyllt 25. Då åker vi kanske lite längre bort...

Idag har det varit massor att göra på jobbet. Jag var ju på utbildning två dagar i förra veckan. Då blir det mycket att jobba ifatt. Jag känner mej ändå inte stressad utan tycker att jag har ett roligt och utmanande jobb.

Ikväll är frågan om vi ska köpa grill och bli som vanliga människor?

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Jag med är så glad för att jag började blogga.
Kram Lotta

promenader på landet sa...

Ja att blogga och läsa andras är väldigt roligt och du har verkligen fina kort! Kram Ia