17 april 2009

Grekland i september

Hemma igen! Har varit i Söderköping på min ledarutbildning. Vi har tränat på lite olika samtalsmodeller som säkert kan vara bra att använda där det passar. Känner mej lite oengagerad efter de här dagarna, men man kan ju inte vara topp jämt. Vi hade i alla fall en trevlig och god middag igårkväll.
Det som känns underbart är att det alltid är lika skönt att komma hem igen.

För ett tag sedan bokade vi resa till Rhodos i september. Det ska bli jätteskönt att komma dit igen.
Nu när det är så härligt vårväder längtar jag efter hus, altan och trädgård. Vi kollar ständigt efter nya "objekt" men har inte hittat något som passar än. A och A brukar fråga ibland om vi har något hus på gång. Ad föreslog häromdagen att jag skulle skaffa koloni i väntan på egen trädgård. Han vet hur trädgårdstokig jag är. Omtänksamt! Men.. vi fortsätter leta efter vårt hus. Jag vet att det kommer att ordna sig, det brukar det alltid göra.
Jag hoppas att ni alla får en trevlig helg!

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Vad kul att även ni ska till Rhodos..vi åker i augusti. Din trädgård minns jag allt..den var fantastisk.
kram Lotta