15 april 2009

Att ha ett bra liv


I kväll packar jag lite inför resan till Söderköpings Brunn i morgon. Vi är tre från M-by som samåker. Den här gången vet jag inte riktigt vad vi ska göra på vår ledarutbildning. Hoppas att det blir bra och att vi lär oss något. Det brukar vara ganska trevligt att träffa de övriga kursdeltagarna. En av dem har gått igenom en ganska jobbig separation och det är intressant att utbyta erfarenheter med henne.
Nu står min sambo i köket och tillagar en Caesarsallad, solen skiner in i köket och jag konstaterar igen att jag har det jättebra. Jag har också träffat Ad en liten stund - underbart.
Nu ska jag stryka och packa.
Jag hoppas att ni som läser min blogg har det bra!
Dagens bilder är från påskdagen då vi var på Omberg

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Ha det så bra i Söderköping!
Du känns väldigt harmonisk i dagens inlägg, skönt!
kram från Ia

♥ Fyra årstider sa...

Söderköping är en mysig stad..vi åker igenom där när vi åker till segelbåten.
Kram Lotta