26 augusti 2022

Här och nu, dåtid och framtid

Idag visar jag bilder från min vecka i "Läjet" för ett år sedan, då Arwid med familj flyttade in i huset. Det var en härlig, mysig och intensiv vecka =)
Igår tog jag det ganska lugnt här hemma men jag gick en Carlslundsrunda med stavar, jag tränade med hopprepet och jag gjorde ett yogapass. Hade rester till lunch och middag.
Idag blir det en tågresa till Linköping för en lunchträff med vännen Malou. Är så glad och tacksam över alla fina vänner och att ni på olika sätt hör av er till mig. Det känns så obeskrivligt bra i djupet av mitt hjärta. Tacksam över att ni finns! Tack!
Har klickat hem en dop-present till lilla Tuva idag. Ser fram mot dopdagen och att träffa alla fina människor igen. Extra glad för att få ha Adam, Arwid, Lotta, Lo och Tuva här i några dygn i samband med dopet.
Jag hoppas innerligt att ni alla mår bra och har det bra i era liv! Var rädda om Er själva och varandra! Kram till Er alla från bloggerskan! 

Inga kommentarer: