16 januari 2024

Dagsljus och frisk luft

Arwid fyller år idag! Vi firade honom i söndags så idag blir det ett grattis på telefonen. 

Idag gick jag promenad till staden, handlade lite på ICA. Så skönt att komma ut i dagsljus och frisk luft varje dag. Men... vad kallt det är, trots att det inte är så många minusgrader här så känns det isande kallt. 

Årets fotoalmanacka kom med posten idag och några nya foton till korthållaren som hänger på väggen i sovrummet.

Har sett två avsnitt av "Lerin på Lofoten" som sänds på SVT nu. Mycket, mycket bättre än vad jag förväntat mej. Visste egentligen inte alls vad det skulle handla om innan jag började titta. Så gripande, tragiskt, sorgligt, starkt och vackert. Längtar till nästa avsnitt.

På torsdag blir det jobb på Läjeskliniken. Fick sms från chefen där idag att det är fullbokat. Det var ju bra =) Så skönt att jag lärt mig åka buss här nu, då slipper jag ge mej ut på cykeln i snön som ska komma de närmaste dagarna.

Dagens bilder är från gårdagens promenad.

Ha det bra allesammans! 

Kram till Er alla!

Inga kommentarer: