14 januari 2024

Firat födelsedag

Efter frukost gick jag min vanliga motionsrunda, över berget till strand-promenaden, rundade fästningen och tillbaka. Innan jag går över berget på hemvägen går jag fram och tillbaka på stranden vid Kusthotellet, där bilden ovan är tagen.

Arwid fyller år på tisdag men vi har firat honom idag på eftermiddagen. Jag fick skjuts dit med Lottas föräldrar. Där var även ex-mannen Peter och Adam. Vi blev bjudna på afternoon tea de luxe, väldigt gott och mysigt. Arwid fick blommor och paket, en super-mysig och trevlig eftermiddag. Fick skjuts hem med Lottas föräldrar och även Adam åkte med till stationen där han tog tåget hem till sig i Göteborg.

Jag glömde helt bort att ta bilder i eftermiddag så det fick bli en bild på Arwid från i fredags.

Då är allt januari-firande över för den här gången.

I veckan som kommer har jag ett arbetspass på Läjeskliniken men... det beror på om några bokat sig för vaccinering. För övrigt inget särskilt planerat.

Ha en fin vecka allesammans! Kram från Kerstin  

Inga kommentarer: