06 januari 2024

Trettondagshelgen

Igår fick jag en inbjudan till Taco-kväll med "På spåret" hemma hos Arwid, Lotta, Lo och Tuva. Hade tänkt ta bussen till dem men Lotta kom och hämtade mej i bilen och Arwid skjutsade hem mej. När jag kom dit lekte jag med Lo och Tuva, sedan åt vi Tacos, ljuvligt gott och helt vegetariskt. Efter maten nattades Lo och Tuva, sedan såg vi på "På spåret". Vilken mysig fredags kväll och trettondags-afton! Så bra jag har det!

Gick motionspromenad över berget, ned mot havet och på strandpromenaden idag efter lunch. Hade ull-underställ, dubbla mössor, min varmaste jacka men isande kallt ändå. Skönt ändå att komma ut i solsken och frisk luft.

I morgon bär det av mot Göteborg och hem till Adam som fyller år. Arwid och familjen kommer och hämtar upp mej. Ja, som sagt, jag har det väldigt, väldigt bra!

Bilderna ovan är från julveckan på Hovfjället.

Längtar efter att börja inreda min balkong och odla lite. Det får vänta lite till framåt våren, men roligt att redan nu börja fundera och planera. Bilden ovan är från Adams balkong.

Hoppas att ni allesammans mår bra och har det bra! Önskar att ni alla får ett bra år i år!

Kram från Kerstin

Inga kommentarer: