07 april 2024

Vårsol och mys


I eftermiddag kom de här två små tjejerna och deras pappa och hälsade på hos mej. Mamma Lotta jobbade eftermiddags- och kvällspasset på Förlossningen i Varberg.

När de kom sågs vi på lekplatsen på min gård. Sedan tyckte Arwid att vi skulle ta en promenad upp på Hästhagaberget. På väg till berget har Lo och Tuva stannat utanför en trädgård där två stora tjejer hoppade studsmatta. 

Tuva tyckte det var så intressant med tjejerna på studsmattan så hon fick bäras därifrån. Sedan gick vi vidare upp på berget och sedan tillbaka hem till mej.

När vi kom hem till mej åt vi mat som jag hade fixat i förväg. Efter maten var vi ute på min balkong där det var soligt och skönt. Har haft en supermysig eftermiddag och kväll. Älskar livet här i Varberg =)

I morgon förmiddag ska jag klippas och slingas hos min frisör Susanne. På eftermiddagen har jag bokat tvättstugan. På tisdag jobbar jag ett förmiddagspass med vaccineringen. På torsdag eftermiddag ska jag ha hand om Lo och Tuva en stund. Tror att jag kommer ägna en hel del tid hos min odlingslåda ute på gården. Ska också fixa lite med balkong-odlingarna. Som sagt, jag har det jätte-bra här i Varberg =)
Hoppas att ni alla får en superfin vecka nu! Ta hand Er så bra ni bara kan!

Kram till er allesammans från Kerstin 💛 

Inga kommentarer: