09 april 2024

Himmel, hav och liv

Här kommer ytterligare några bilder från kvällspromenaden igår. Vilken himmel, helt magiskt vackert!

Idag har jag jobbat 8 - 12 och hade trettio besök för vaccination. Har ytterligare ett halvdagspass inbokat. Trivs med jobbet på Läjeskliniken.
I eftermiddag gick jag en promenad till Biblioteket och återlämnade en bok. Det var jättevarmt ute och kvavt som innan ett åskväder.  
I morgon tänkte jag cykla till Torget och se om det finns några blommor till balkongen.

Tänk att det snart är ett år sedan jag flyttade. På ett sätt känns det som tiden gått väldigt fort men samtidigt känns det som hel evighet sedan jag lämnade Mjölby. Tänker ibland på hur det var för ett år sedan med allt packande, rensande, alla turer till miljöåtervinningen och hjärta-till-hjärta. Då längtade jag extremt mycket efter att få ett "normalt" liv igen. Ja, den tiden "tärde" på mej och det har tagit sin tid att återhämta sig, vet inte riktigt om jag är färdig med det än. Mår i alla fall mycket, mycket bättre nu, trivs och har det bra på alla sätt. Är oerhört tacksam och glad över att jag tog mig hit =)

Kram till Er alla från Kerstin 💗

Inga kommentarer: