05 juli 2024

Efter regn kommer sol och tvärtom

Igår var det mycket regn här, ösregn blandat med skyfall. Jag hann fixa lite i min odlingslåda mellan regnskurarna. Framåt sen eftermiddag och kväll tittade solen fram och jag gav mig ut på promenad mot havet. Går genom den grönskande tunneln precis innan jag ser havet.

Vilket ljus på stranden, så härligt att se blå himmel och solsken. Det var riktigt kraftig blåst här, sandkornen blåste omkring i vinden och gjorde nästan ont då de träffade bara ben och ansikte.

Blåsigt som sagt men jätteskönt att komma ut och röra på sig.

Härligt att gå på stranden, blev inte badsugen idag.

Gick upp mot fyren och ned på andra sidan. Fortsatte promenaden utmed havet.

Det är så vackert här!

Havet är mäktigt, som alltid.

Tillbaka på stranden efter promenaden runt Subbe-halvön. 

Det var lite bilder från min promenad igår. Laddar för en ny promenad nu på förmiddagen, just nu skiner solen och jag ser blå himmel när jag tittar ut. Life is good!

Ha det bra allesammans! Ta hand om er och var snälla mot er själva och varandra!

Kram från Kerstin 💜 

Inga kommentarer: