27 juli 2024

Så mycket kul =)

Var på Varbergs torg på förmiddagen och köpte lite nya växter till balkongen. Har fått slänga några växter på balkongen p.g.a. ohyra och några verkar helt enkelt inte trivas. Tror att det blir alldeles för varmt på balkongen när eftermiddags-solen gassar på. Det hjälper inte med vatten och näring, de trivs helt enkelt inte. Men nu har jag planterat lite nytt som ska tåla sol och värme och nu ser det fint och fräscht ut igen =)

I eftermiddag cyklade jag till Läjet, till Arwid, Lotta, Lo och Tuva som är hemma igen efter resan. Vi cyklade till piren vid hamnen i Läjet där vi badade i havet. Sedan var vi på stranden där barnen lekte och jag fick höra hur de haft det på resan. Så härligt att vara tillsammans och så roligt att de haft en så härlig resa.

På hemvägen stannade jag vid stora COOP där jag handlade lite och sedan vidare hem till mej.

I morgon rullar Biggan och Tobbe in i Varberg med husbilen och landar på campingen intill Apelviken några  dagar. Så himla kul att de kommer hit, ska bli så kul att ses och hinna umgås. Har, enligt önskemål, bokat in oss för lunch på Joels Brygga på måndag. Sedan får vi se vad vi hittar på.

Onsdag förmiddag har jag ett arbetspass igen med vaccinationer.

På torsdag är det dags för Maria att rulla in (med bil eller tåg) i Varberg och landa hemma hos mig i några dagar. Så kul att äntligen ses igen, jag har längtat efter våra promenader.

I slutet av veckan kommer även Adam och han bor hemma hos Arwid och familjen när han är här. Vad kul det ska bli att träffa Adam igen!

Ja, som ni märker har jag en toppen-vecka framför mig. Det kan nog bli så att jag inte hinner blogga, vi får se hur det blir med det. Jag återkommer när jag har tid ;)

Hoppas alla ni därute har det bra!

Kram till Er alla från Kerstin 💗

Inga kommentarer: