21 juli 2024

Morgondopp

I morse gick jag upp 06.15, drack morgonkaffe och cyklade sedan till stranden för ett morgondopp. När jag kom fram var jag nästan ensam på stranden, en annan morgonbadare var vid badstegen en bit bort. Det var helt underbart skönt att bada, lite kallt till en början men sedan jätteskönt att simma omkring och njuta av den vackra morgonen. Det var verkligen värt att gå upp tidigt och få uppleva detta.

Efter badet satt jag en stund på en sten i solen innan jag klädde på mig och cyklade hem. Hoppas det blir fler tillfällen för morgondopp i sommar, ett alldeles fantastiskt sätt att börja dagen på. 

Igår eftermiddag var jag på denna plats, låg på en filt och läste. Det fläktade lite här uppe som tur var. 

Igår kväll pratade jag videosamtal med Lo. De hade förflyttat sig till en annan plats nu. Lo gick omkring och visade mej hur de bor nu. Fick också säga hej till Arwid, Lotta och Tuva.

Nu har jag ätit frukost och ska ut till min odlingslåda och vattna. 

Ha det bra allesammans!

Kram från Kerstin 💙

Inga kommentarer: