23 juli 2024

Sommarhälsning

Hej alla ni som hälsar på här i bloggen! Hur har ni det? Hoppas allt är bra!

Igår morse cyklade jag ner till havet tidigt och tog ett morgondopp. Härligt! Sedan kom regnet och jag tror det regnade i stort sett hela dagen. Jag pysslade inomhus med lite av varje. Arwid skickade en film från Berlin, visade hur de bor i lägenheten som de hyrt och berättade att Adam kommit fram, de stannar där t.om. fredag. Så kul att få en liten film med hälsning från semesterfirarna i Berlin.

Sedan kom den här fina bilden från Lotta. Promenad på någon gata i Berlin, kanske är det utanför huset där de hyr lägenheten.


Idag gick jag min motionsrunda efter frukost, då var det sol och lagom varmt. Avslutade promenaden med att gå barfota i havet en stund. I eftermiddag tog jag cykeln in till centrum och fixade några ärenden. 

Ja, dagarna går och försvinner bort, det är lite skrämmande att tiden går så fort. Jag vill stanna tiden och behålla sommaren länge. Men... väldigt skönt att numera få vara ledig hela sommaren. Ja tänk vad mycket det finns att vara tacksam över!

Inga kommentarer: