31 december 2009

GOTT NYTT 2010


Jag önskar Er alla ett GOTT NYTT 2010!
Jag satsar på ett Relax-år 2010 med prioritering på motion, godhet och utveckling. Jag hoppas att så många som möjligt ska ha det så bra som möjligt. Jag hoppas också på ett enkelt och krångelfritt år med goda relationer och med förhoppning om att det ska bli bra och trevligt för alla.
Ikväll kommer Adam hit på trerättersmiddag. Traditionsenligt är det varm Avocadosoppa till förrätt. Sedan blir det oxfile med grönpepparsås och klyftpotatis. Till dessert blir det lite olika sorter sorbet med varm hallonsås.
Adam ska fira in nyåret med sina kompisar efter maten. Arwid firar in nyåret i Oslo. J och jag drar iväg till grannstaden där vi bl.a. ska gå promenad i Vinterljus.
Ha ett bra nyårsfirande!
Bilden kommer från www.skonahem.com

Inga kommentarer: