13 december 2009

Lucia



Jag missade Lucia på TV i morse eftersom vi låg och sov ovanligt länge. Programmet sänds säkert i repris annars får vi titta på SVT play. Det som är bra är att jag känner mej utsövd och utvilad.
Min ensamma lördag igår gick fort förbi. Tyvärr måste jag erkänna att det blev ingen motionsrunda alls igår utan bara en promenad för att handla lite. På kvällen kom Adam förbi. Vi åt hemlagad pizza och sedan kaffe med havreflarn. Som vanligt jättekul att träffas, prata och äta tillsammans.
Ikväll blir det i alla fall en motionsrunda med min vän M.
Veckan som kommer är sista veckan med vaccinering i år. Måndagmorgon ska jag på utvecklingssamtal med chefen. På fredagkväll har vi planerat att åka på julkonsert. Min vän M (som jag promenerar med) sjunger i kör och har julkonsert. Jag älskar att lyssna på alla fina julsånger. Det är julstämning för mej. 
TACK för alla kommentarer. Era kommentarer är det bästa med bloggandet.
Bilden är från Country Living  

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Låter som om din lördag ändå var en mycket energigivande dag-♥-

promenader på landet sa...

Nu är jag på väg till dig!!!! Vad kul att du kommer på fredag!!! Kram Ia