20 december 2009

Julstämning


Konserten i fredagskväll gav julstämning. Det var underbart fin sång och musik. Dessutom var det minus 15 och glittrande snö ute. Härligt!
Ikväll blir det promenad igen med min vän M. Jag uppskattar våra promenader och jag är glad och tacksam över att M är min vän. Vi har varit vänner i c:a 27 år tror jag. Jag är 15 år äldre så M var inte så stor då vi lärde känna varann.
Igår var en vilodag så jag hoppas att energin har återvänt idag för det finns en del att göra till jul. Idag ska vi förhoppningsvis köpa en fin julgran. Jag ska slå in lite julklappar och göra fint hemma till jul. Jag ska också passa på att njuta av att det är så vitt och vackert ute.

4 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Vilken underbar bild! Det känns att det är kallt - och så ska det vara i juletid tycker jag.

Här ska vi ha ett litet familjejulbord idag så jag håller på med revbensspjällen! Passar på att torka av luckorna i köket samtidigt - snacka om effektivitet;-))

S o F sa...

Härlig bild och underbar himmel!

Önskar dig en fin och God Jul nu, om vi kanske inte "ses" på ett tag!!

Och...Trevlig resa!

Zara sa...

Vilken superfin bild!
God Jul
kram kram

promenader på landet sa...

Jag uppskattar också våra promenader och vår vänskap! Kram Ia