25 december 2009

Mera jul


Har haft en lugn, skön och mycket bra julafton. A och A kom vid 10-tiden igår. Vi åt god traditionell julfrukost som smakade bra. Sedan delade vi ut våra julklappar. Vad många paket vi hade för bara tre personer (J jobbade så han var inte med). Jag fick bla en  stegräknare, en tröja och strumpor för motion/träning i bästa norsk kvalitet, fina ljuslyktor, julrelaxskiva med brasa på dvd :) J och jag fick snygga handdukar av A och A till vårt uppfräschade badrum. A och A fick en massa fina julklappar de också förstås. Sedan lunch hos mina föräldrar tillsammans med äldsta syrran och hennes familj. Därefter fortsatte J och jag julfirandet hemma hos oss. Julfrid av bästa kvalitet!
Idag har jag använt mina nya träningskläder och stegräknaren. Jag gick 45 min i snö och blåst men det blev bara c:a 5800 steg. Det var i alla fall jätteskönt att komma ut och röra på kroppen.
Nu blir det slappardag med TV, läsning, godis och lite god mat.
Jag hoppas att ni alla mina bloggläsare har det bra i jul!

2 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Du är smart du som kommit ut och gått! Sitter här i soffan och ser att det snöruskar därute och sjunker djupare ner i soffan;-))

♥ Fyra årstider sa...

Tittar in och önskar dig en fortsatt skön jul.
Kram Lotta