14 december 2009

Saffransemla


Började dagen med en biltur till min chef. Jag hade tid för utvecklingssamtal kl. 9. Det var jättetrevligt att prata med chefen och det var ett bra samtal. Jag blev glad när hon berättade att hon var nöjd med mej och resultatet på min verksamhet. Jag fick också höra att jag såg ut att må sååå bra. Å så fick jag julklapp och kram och GOD JUL! En bra början på veckan.
På jobbet bjöds det på saffransemla idag. Numera är det tradition med saffransemla omkring Lucia. Det är (ganska) gott och uppskattat.
Nu ska jag kolla i Taxfree-katalogen som kom med posten idag.
Jag önskar er alla en bra vecka! TACK för att du besöker min blogg! Det gör mej glad att vill läsa om mina dagar och tankar. VÄLKOMMEN TILLBAKA!
Även dagens bild kommer från http://www.countryliving.com/

2 kommentarer:

S o F sa...

Saffranssemla, hmmm...det var nåt nytt. :)

Tack för härliga bilder från Country Living - vackert, vackert!

Ha det gott!

Lillsnörpa sa...

Mmmm! saffranssemla! Det lät gott tycker jag! :) Det måste jag prova! Tack för tipset /Lillsnörpa