01 december 2009

Vaccinationstrött


Har vaccinerat igen. Första tillfället för allmänheten. Långa köer utanför från 1 tim innan vi öppnade fram till stängning. Det var jag som fick gå ut och meddela en lång kö att tyvärr kan vi inte ta emot fler ikväll, vi måste stänga kl. 19.00. Blev naturligtvis utbuad, ifrågasatt och fick höra alla möjliga sorters ord. Jag försökte informera och svara på frågor och hälsa alla välkomna tillbaka i morgon igen. Vi syrror och våra vakter har gjort vårt bästa och jobbat så fort vi bara kunnat utan uppehåll. Vad skönt det ska bli när allt det här är över!
Nu ska jag försöka varva ned och bara ta det lugnt innan det är dags för en ny arbetsdag.
Dagens bild kommer från www.dromgarden.se

3 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Kan tänka mig att det är en tuff tid för er som sprutar på - men tänk jag längtar efter att få mig-♥-

promenader på landet sa...

Nu var du överst på min bloogglista! Bra va?! Min pappa lyckades i alla fall få sprutor i dag efter 1 timmes köande. Kram Ia

Razzy sa...

Tänk att folk ska ha så svårt att förstå? Ni gör ert bästa men ändå så ska man vara oförskämd.

Kram♥