16 december 2009

Julbad


Slutade lite tidigare idag. Adam kom förbi mitt jobb och jag kunde åka hem med honom. Känner mej ganska trött och sliten så det var verkligen skönt att åka hem och ta det lugnt.
Ikväll ska jag motionssimma. Det var längesedan jag simmade. Den här tiden på året är det inte så kul att ta motionspromenad efter jobbet då det är kallt och mörkt. Så, jag kom på att det skulle vara skönt att motionssimma i det 30-gradiga vattnet och samtidigt lyssna på "relaxmusik" i dämpad belysning och med tända ljus. Ibland glömmer jag bort att prioritera motion vilket inte är så bra. Jag blir piggare och känner mycket mindre stress om jag motionerar regelbundet.
Tomteparet på bilden har jag fått av min syster B. Hon har en blogg

2 kommentarer:

S o F sa...

Tack för tipset om syrrans blogg, det gav mig mycket!

Ha det!

(och tack för titt-in hos mig) :)

Anne-Lie sa...

Å jag har varit och testat floating - det gäller att hitta andhål i vardagen-♥-