04 december 2009

Julmat


Har ätit julmat på jobbet ikväll. Vi hade fixat/köpt all julmaten själva och det smakade bra, förstås. Vi hade trevligt och mysigt med julstämning. Jag delade ut julklappar och tackade alla för att de står ut med jobbet som är ganska påfrestande för tillfället. En av medarbetarna fick förhinder och kunde inte komma, hon fick åka iväg till förlossningen i stället för att komma på vår julfest.
I morgon får jag träffa både A och A - underbart! Ar kommer förbi på fm. Ad kommer på kvällen och äter julmat här tillsammans med oss och sin mormor och morfar.
Det var lite rapport om hur jag har det. Jag skriver ju mest om vad som händer och är på gång i mitt liv just nu. TACK för att du hälsar på och vill ta del av mitt liv, det gläder mej!
Dagens bild är från Amalias Hus i Gränna då jag var där i mars i år tillsammans med min goa kompis MG. 

1 kommentar:

Anne-Lie sa...

Mysig stund ni verkar ha haft på jobbet! Det är sådant som gör att man svetsats samman som kollegor lite extra tycker jag!

Härligt att få träffa grabbarna för visst är det så att det är skönt att de ger sig ut i livet men på något sätt så saknas de en ändå-♥-

Spännande att läsa att du redan börjar äta utav julmaten - hos mig spar vi allt till julhelgen;-))