28 juli 2021

Första jobbardagen egen uppsägning

Igår första jobbardagen efter semestern, en helt OK dag. Jag fyllde också i blanketten "Egen uppsägning" på jobbet =) Min sista arbetsdag är 211230 sedan är jag långledig resten av livet. Det känns superskönt och jättebra! 

Idag har jag bokat min västkust-resa i augusti. Tar tåget till Göteborg söndag 22:a och bussen hem den 28:e. Den 23:e går Arwids och Lottas flyttlass till Varberg och då följer jag med dit. Jag kommer att leka med Lo hela dagarna där så Arwid och Lotta kan packa upp och göra i ordning. Lotta börjar också sin utbildning till barnmorska samma vecka. Det ska bli superhärligt att träffas, vara tillsammans och även vara vid havet. Hoppas även på att träffa Adam samtidigt.

Det finns verkligen mycket att glädjas över och se fram emot =)

Inga kommentarer: