07 januari 2022

Adams födelsedag idag

Idag fyller Adam år! Jag ringde videosamtal nyss och grattade, nästan exakt på minuten när han föddes för 34 år sedan. Jag skickade ett vykort också som hade kommit fram =) Sedan får han några presenter när vi ses nästa gång och en annan present som han kan glädjas åt när den landar i hans brevinkast.

I dagens blogg-inlägg bilder på Adam för att fira dagen

Jag kom inte ihåg exakt vilket klockslag Adam föddes, så jag kollade upp det i min gamla dagbok. Där hade jag bl.a. skrivit "Adam föddes kl. 15.50 en underbart, jättefin liten kille". Jag skrev också att det var min far som skjutsade mig till Förlossningen på morgonen den dagen. En "liten" komplikation gjorde att det blev ganska bråttom och jag hann inte/fick inte vänta på att Adams pappa skulle komma hem från jobbet, han fick åka direkt till Förlossningen. Men allt gick bra sedan och väldigt snabbt.   
Idag på förmiddagen gick jag motionspromenad med vännen Maria, kul att träffas och kul att prata. Sedan var jag på Swedbank och tömde vännen Ciccies bankfack. 
Har också haft städ- och tvättdag idag. Nu har vi rent hus och kan njuta av fredagskvällen.

Inga kommentarer: