18 januari 2022

Hög nivå av livskvalitet

Inga nya foto nu för tillfället och därför får ni hålla till godo med gamla bilder från "arkivet".

"Pysslar" med allt möjligt nu när jag har så mycket ledighet. Rör på mig varje dag med stavgångsrundor, ibland kortare promenader, ibland yoga. Fixar hemma och gör fint, träffat äldsta syrran med man på fika hemma hos dem, handlat lite nytt till köksfönstren på Plantagen i Motala, slagit in födelsdagspresenter till Arwid och Adam (som de får när vi ses nästa gång), ikväll fixat lunchlåda till i morgon när jag är på mitt vaccinations-jobb, o.s.v. Hinner nästan inte blogga längre ;)

Idag fick jag min första pensions-utbetalning, inget man blir rik på men däremot är jag rik på en mycket hög nivå av livskvalitet och det är värt mycket, det är värt allt.

Har det bra, trivs med min frihet och ledighet, känns också väldigt bra att ha vaccinations-jobbet två dagar i veckan, i Boxholm.

Ha det bra allesammans, härligt att ni finns, var rädda om Er! 

Inga kommentarer: