21 januari 2022

Sjuttiofemtusen besök

Nu har bloggen passerat 75000 besökare =) Som jag skrivit tidigare har jag bloggat sedan augusti 2008. Jag bloggar enbart för att det är kul, bloggen är som en dagbok och fotoalbum för mig. Min blogg har omkring 30 - 40 besökare per dag, en väldigt liten och okänd blogg. Jag har ingen aning om vem du är som besöker min blogg. Jag bloggar fritt från hjärtat, har ingen ambition att påverka eller inspirera, bloggar när jag känner för det, om lite vad som helst, det blir som det blir, helt enkelt.

Efter två arbetsdagar med vaccinationer är jag ledig igen =) Idag längtar jag ut, kanske blir det en stavgångsrunda. Ska klippa mig efter lunch och hämta paket på ICA. Arwid, Lotta och Lo kommer inte den här helgen, lite för riskabelt att resa bort nu när det är så enormt hög smittspridning. Tror att de väntar några veckor innan de kommer hit, vi får se hur det blir. Själv har jag planerat att åka och hälsa på i Göteborg - Träslövsläge i början av mars, i vecka 10.

Önskar Er alla en superfin helg! Ta hand om Er själva och varandra!    

Inga kommentarer: