29 juni 2023

Besök på Sonjas Veranda

Idag på förmiddagen var det städning i huset. Lo och jag hjälptes åt med hall och badrum. Efter lunch åkte vi iväg i bilen till Sonjas Veranda i Tvååker. Där träffade vi Lottas föräldrar och vi fikade tillsammans.

Om ni är här i närheten får ni absolut inte missa Sonjas Veranda, ett jättemysigt café, restaurang och butik. Fikat idag var himmelskt gott.

Efter besök på Sonjas Veranda promenerade vi till en stor och rolig lekplats. 
Där kunde både barn och vuxna leka och ha roligt tillsammans.

När vi kom hem från Tvååker tog jag cykeln till stranden och badade, länge. Åh, vad det är härligt att bo så nära hav och fina stränder, älskar havet och älskar att bada. 

Efter badet cyklade jag hemåt och fixade kvällsmat. Har haft ännu en superfin, härlig och rolig dag. 

Idag kom vi på att jag har bott här i 8 veckor nu vilket redan är halvtid. Om 8 veckor flyttar jag alltså, till min alldeles egna lilla fina tvåa på Granitvägen i Varberg.

Hoppas verkligen att alla mina fina blogg-besökare haft en fin dag idag!

Kram till er alla från mej!

Inga kommentarer: