12 juni 2023

Roliga dagar med innehåll


Igår efter frukost gick jag en motionsrunda i solsken på stigar genom strandängar och på sand-strand utmed havet. Så härligt, jag älskar närheten till  havet!  
Efter promenad och dusch cyklade vi alla iväg till Vareborgs bärodling där det också finns gårdsbutik, café med lunch och en massa godsaker. Jag åt den här läckra Burrata-salladen med min favorit-dryck Äpplemust.

Efter lunch beställde vi varsin desssert och fick dessa choklad-doppade jordgubbar på köpet.

På eftermiddagen hade vi lite trädgårdsfixande, jag rensade lite och grävde ned Bokashi hos några rosor. Lotta och jag fixade middag och sedan var det kväll. 

Jag har så otroligt mycket att vara glad och tacksam över, listan kan göras hur lång som helst. Känner mej också lättad över att jag äntligen fått hjälp att avsluta ett långdraget ärende gällande "det praktiska" i det s.k. dödsboet. Så skönt!

Idag 12 juni skulle min sambo fyllt år...

Inga kommentarer: