13 augusti 2023

Fina planket

För ett tag sedan skrev jag i bloggen att planket i Arwids och Lottas trädgård var klart men... det var det inte. Arwid tyckte att planket behövde förlängas lite. 
Förlängningen av planket blev klart idag, det fixade Arwid själv. Övriga delen av planket har Arwid och Adam byggt tillsammans.
Så fint det blev! Flera förbipasserande har stannat och berömt planket.

Idag har jag fortsatt rensa området vid planket. Efter rensningen såg det ut så här! Tidigare hade en matta av liljekonvaljer tagit över hela området men när de var borta såg man i stället fina planteringar och stensättningar.

Tog en tur på cykeln ikväll igen. Cyklade mot havet och det fina natur-reservatet där jag tog en bild på den fina vita rosen. Vacker men invasiv!

Jag har haft en fin helg och det hoppas jag att alla ni fina blogg-besökare också haft! Nu önskar jag er alla en superfin vecka! Kram kram! 

Inga kommentarer: