08 augusti 2023

Massor av regn, storm och kyla =)

Nu har det varit inne-väder några dagar. Jag har fixat med lite av varje inför flytten, bl.a. adress-ändrat och fixat hemförsäkring. Om någon undrar så blir min nya adress Granitvägen 28A i Varberg, en tvåa på 54 kvm, med inglasad balkong i västerläge på andra våningen.
Det ska bli mysigt att flytta in i lägenheten, packa upp flyttlådor, bo in mig och mysa till det.

I hällande ösregn och hårda vindar gick jag en promenad mot havet i eftermiddag. Jag ville höra havets brus och se vädrets makter på nära håll och jag fick som jag ville =) 

Ikväll har jag gjort lins-soppa med varma kryddmackor, som vanligt åt alla med god aptit. När Arwid och Lotta nattade var sitt barn tog jag hand om disken. Det är precis det här jag längtade efter förut, att kunna hjälpa till med vardags-bestyren.

Idag är det exakt 15 år sedan jag började blogga!

Hoppas att ni alla har det bra i storm, regn och kyla =) 

Kram till Er alla från bloggerskan 

Inga kommentarer: