12 augusti 2023

Sommar-känsla mellan regnskurar

Här kommer några bilder från igår. Här är vi på lekplatsen utanför huset.
 
Arwid, Tuva och Lo

💛💛💛
Efter lekplats-lek cyklade vi till Vareborg för att köpa jordgubbar
🍓🍓🍓
och så en bild till från Vareborg =)

Igår när Lotta kom hem från jobbet cyklade vi till stranden mellan Södra Näs och Apelviken. Jag hade gjort pastasallad som vi hade med oss. Lite mulet och kyligt på stranden men mysigt ändå. När vi kom hem gjorde jag en rabarber- och jordgubbspaj som var klar då Arwid och Lotta nattat barnen.

Idag lastade Arwid och jag en massa trädgårdsavfall på släpkärra som Arwid åkte iväg med till återvinningen. Vi åt lunch allesammans på Hattavikens restaurang som ligger på Getterön. När vi kom hem drack vi kaffe och åt upp resterna av pajen från igår. Sedan kände jag att jag behövde röra på mig så jag tog fram cykeln och cyklade ända ut till femte vik på Getterön. Där satt jag en stund på den här bänken och tänkte på vilken fantastiskt fin sommar jag haft i år. Sommaren 2023 har betytt mycket för mej och det är jag obeskrivligt tacksam över. 
På min cykeltur ikväll cyklade jag utmed havet nästan hela tiden, förutom en kort sträcka inne i Varberg. Förmodligen en av Sveriges finaste cykelvägar! Hade med mig regnkappa och solglasögon i cykelkorgen =)
Cyklerskan och bloggerskan önskar alla en fortsatt fin helg! Kram till Er alla från mej 💚

Inga kommentarer: