03 augusti 2023

Inget regn

Inget regn här, varken igår eller idag =) Igår var det soligt och fint. Då cyklade jag in till Varberg och gick omkring på torget där det var torgdag. Köpte kantareller, blåbär och hallon. På eftermiddagen var jag på stranden där jag läste bok och tittade ut över havet. På kvällen åt vi kantarell-macka och till dessert åt vi blåbär och hallon. Så ljuvligt gott allt smakade!

Idag gick jag en motionsrunda utmed havet till hamnen och tog en bild till dagens blogg-inlägg. Efter lunch cyklade jag till piren och badbryggan, jag tog ett supersnabbt bad, det var kallt men gav en härlig känsla i kroppen efteråt. Har också cyklat till Vareborg och köpt 2 l jordgubbar. På tillbakavägen stannade jag till vid gården intill och köpte ägg. 

Har skickat mail idag, till fem Vårdcentraler i Varberg, för att fråga om möjlighet till vaccinations-jobb under hösten/vintern.

Ikväll är det relax och mys i mitt lilla "sommarboende". I morgon kommer Adam.

Inga kommentarer: