28 augusti 2023

Sista måndagen i mitt "sommar-boende"

Tog några bilder när jag gick min motions-promenad idag på förmiddagen. Gick mot Södra Näs och Apelviken. 
När jag vaknade i morse var det ösregn ute, sedan blev det varmt och soligt resten av dagen =) 
När jag kom tillbaka efter promenaden hämtade jag gräs-trimmern i garaget och trimmade tills batteriet tog slut. Efter dusch och lunch cyklade jag till COOP och handlade. Sedan cyklade jag med Arwid och Tuva till förskolan och hämtade Lo. När vi kom hem igen gjorde jag en vegetarisk lasagne till middag. Recept finns HÄR
Nu har Arwid hämtat mina resväskor och flyttkartonger på garage-vinden, i morgon börjar jag packa.
Har haft en fantastiskt fin sista måndag i mitt "sommar-boende".

Hoppas att ni också haft en fin måndag idag! Kram till Er alla från mej!

Inga kommentarer: