01 augusti 2023

Tiden går fort här

Tänk att det redan är augusti, ibland undrar jag om tiden går fortare här på västkusten... Men.. det är nog så som man brukar säga, att tiden går fort när man har roligt, och det har jag =)

Snart firar min blogg 15 år! Det känns nästan overkligt att jag bloggat så länge. Mitt första blogg-inlägg gjordes den 8 augusti 2008 d.v.s. 080808. Mycket har hänt sedan dess, mycket som varit bra men även sådant som jag helst inte hade behövt vara med om. När jag ser tillbaka på mej själv för 15 år sedan var jag nog ganska naiv och godtrogen, trodde att alla människor hade goda avsikter. Hursomhelst så har jag fått livserfarenhet av allt jag varit med om. Är tacksam över att jag är frisk och kan fortsätta blogga. Om 15 år ser jag kanske tillbaka på den jag är idag, undrar hur jag tänker om mig själv då?  

Idag har jag gått en motionspromenad, inte särskilt långt pga regnet. Ska ta en cykeltur till Bibblan sedan för att lämna bok och hämta bok som jag reserverat. På fredag kommer Adam hit och den dagen ska vi äta restaurang-lunch allesammans tillsammans. Snart är det dags att planera och fixa lite inför min flytt.

Det var allt för idag! Kram till Er alla från bloggerskan!

Inga kommentarer: