20 oktober 2023

Min fredag i ord och bild =)

I morse var jag uppe tidigt =) Var hos Arwid, Lo och Tuva redan före kl. 8. Vi hade bestämt att jag skulle följa med och lämna barnen på förskolan eftersom jag ska lämna dem själv vid ett tillfälle nästa vecka. Jag är ju som jag är och vill vara med en gång innan jag lämnar själv. Vi lämnade Lo först och sedan Tuva och allt gick jättebra. Arwid blev sedan upphämtad på förskolan av sin kompanjon för resa till ett kund-möte i Göteborg, Lotta hade utbildningsdag i Göteborg. 

Efter lämning på förskolan cyklade jag hemåt. Det var grymt kallt att cykla i kylan trots att jag klätt på mig rejält i "lager på lager" och mössa under hjälmen. Men bra ändå att känna av kylan så jag är förberedd inför kommande cykelturer i vinter. Tror att det skulle vara bra med en balaclava i ull under hjälmen, se bild nedan, lånad från Woolpower.




När jag kom hem från förskolan fick jag lust att baka lite =) Det blev tre olika sorters bakverk att frysa in. Efter lunch gick jag en promenad till Varberg city för att hämta paket. I paketet låg min nya väska. Bestämde mig häromdagen för att min c:a 15 år gamla Boomerang-väska behövde bytas ut. Köpte en liknande, tillverkad i återvunnet material, snygg och praktisk till ett bra pris.

Önskar alla mina fina blogg-besökare en superfin helg! 
Stor kram från Kerstin 💚

Inga kommentarer: