14 september 2024

Blommor och sol

Vaknade till en solig och krispig lördag-morgon =) 

Fick lust att göra fina blombuketter och cyklade därför till Varbergs Torg och köpte dahlior i rosa och aprikos. Gjorde sedan buketter till fyra vasar med dahlior från torget och mina egna dahlior. Superfint och vackert blev det!

Köpte också en ny eucalyptus till min ljuskrona och den doftar så gott och fräscht. Jag lindar den omkring ljuskronan där den så småningom torkar och håller sig fin ganska länge.

I eftermiddag packade jag ryggsäcken med filt, bok, en banan och termos med te och cyklade till Kåsa-stranden. Hittade en skön plats med lä där jag låg och läste i två timmar ungefär. Sedan blev det lite kyligt och då cyklade jag hem.
Nu har jag suttit på min balkong i eftermiddags- och kvälls-solen, det blev nästan för varmt. Men... det gäller att passa på att njuta av sol och värme så länge som möjligt.

Ha en fortsatt fin helg allesammans!

Hälsningar och kram från Kerstin 🌸🌼🌸🌼 

Inga kommentarer: