01 april 2009

Rekord

Mars blev rekord i antalet besök här i min blogg. Som vanligt tycker jag att det är roligt att ni vill hälsa på och läsa om det som händer i mitt liv och om mina tankar i bloggform. Här finns inget rätt eller fel utan här råder en öppen och tillåtande attityd. Ni är alltid VÄLKOMNA!

På jobbet har vi för tillfället möjlighet till lunchföreläsning på DVD. Man väljer själv när man vill äta sin lunch och titta på föreläsningen. Det är den gamla kirurgen Nisse Simonsson som föreläser om "Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra". Föreläsningen är bra för oss som jobbar med patienter och den är även bra för oss själva. Han säger bl.a. att det handlar inte om hur man har det utan om hur man tar det... och mycket mera tänkvärt. Föreläsningen är uppskattad, inspirerande, rolig och mycket tänkvärd.
Dagens bild är inte min egen. Jag har hittat den på Casual living

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

Låter som en tänkvärd föreläsning. Ha det skönt i vår solen.
Kram Lotta