18 oktober 2008

Lugn lördag


Det var en trevlig fest igår med 16 tjejer och en kille i ålder 29 - 65. Jag fick så fina paket. Det var trevligt att träffas utanför jobbet och bara äta och dricka gott och ha trevligt tillsammans. Det blev en repris av söndagens tipspromenad vilket var uppskattat.
Jag hade tänkt skriva att nu är jag färdigfirad men jag kom på att två gamla kompisar har sagt att de vill bjuda ut mej på mat eftersom jag fyllt år. Vi får se var och när det kan bli. Spännande!
Idag har vi gått en långpromenad i skogen. Jag tycker att det är så skönt och avkopplade att gå i skogen. Det är bara skogen som hörs, det är vackert och luktar gott. Vi har det bra som bor så nära naturen.

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Vad kul mede kalas och spännande att ha något så trevligt att se fram emot som middag med vänner:)
Kram Lallis