01 oktober 2008

Nu är det höst

Idag då jag åkte från jobbet kändes det skönt att det dröjer lite innan jag återvänder dit. I morgon bär det av till Söderköping på landstingets ledarutvecklingsprogram. Det kommer att bli c:a ett internat/månad under ett år. Jag hoppas verkligen att jag kommer att känna mej som en bättre ledare då utbildningen är avslutad. Hursomhelst ska det bli skönt att komma ifrån den stressiga vardagen och bara få utveckla sej själv :)
När jag kommit hem från Söderköping blir det att packa väskorna inför resan till Oslo. Då blir det tre dagar tillsammans med A och A vilket är helt fantastiskt underbart. Jag älskar mina barn, det gör ju alla föräldrar. Älskade sambo följer ju också med förstås. Så, nästa vecka har jag semester måndag - torsdag. Det innebär att jag är tillbaka på jobbet först nästa fredag. Det känns som jag jobbat alldeles för hårt alldeles för länge, så min ledighet är efterlängtad och behövd.
Fick mail idag från mina gamla goa barndomskompis M. Tänk om vi skulle kunna träffas igen! Det borde gå att ordna. Det finns ju Swebuss.
Nu ska vi alla ha det så bra trots regn och rusk!

Inga kommentarer: