29 oktober 2008

Slapparkväll

Det är lika bra att jag "bekänner mina synder" direkt. Jag skolkar från simningen ikväll. Jag hade hur många anledningar som helst att stanna hemma i soffan och dricka te och titta på TV i stället för att åka iväg och simma. Jag har inte ens dåligt samvete. Det är jättskönt att vara hemma och bara ta det lugnt. Det känns som om kropp och själ är i behov av vila. Dessutom tror jag att jag behöver vila upp mej inför en ganska stor arbetsprestation på fredag. Jag har 200(!) personer bokade till mej för influensavaccination. Men, det är snabba besök - bara ett litet stick, sen är det klart.
Igår efter jobbet var jag i Linköping och träffade L. Det var kul att ses igen. Vi konstaterade att det hade hänt en hel del. Senast vi sågs var för 1½ år sedan.
Nu ska jag tända ljus, dricka te och slappa.

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Hej vännen!
Jag har en liten uppskattning till dig inne hos mig.
Vill du inte ta med dig den så är det helt ok. Jag är egentligen emot det lite sådär jag också. Men vet att jag verkligen, verklgien uppskattar dig och dina ord:)


Kram Lallis