30 oktober 2008

Livsnjutarblogg


Fick en utmärkelse från en annan blogg igår. Här är motiveringen: "en till livsnjutarblogg och I formligen looooove det också". Jag tackar så jättemycket och är glad för uppskattningen. Nu vet jag vad jag har för blogg - en livsnjutarblogg. Vilket fint omdöme!

Vilken tur att vårt olivträd har fått flytta in från balkongen. Jag tror inte att olivträd gillar snö och minusgrader. Men, det gillar jag!

Igår hade jag tre missade samtal, vilket är ovanligt för mej. Det var Ar som ringde från Oslo och behövde sjukvårdsråd till en skadad kompis. Idag har vi fått kontakt och allt hade ordnat sej.

Nu väntar tvätt och städ som vanligt på torsdagkvällen.

1 kommentar:

Lallis - liv och leverne sa...

Det var verkligen så lite så.
Jag gillar verkligen att komma in här och läsa dina tankar, funderingar och dagliga äventyr.
Kram Lallis