12 oktober 2008

Kalas




Nu har jag verkligen blivit firad, men än är det inte färdigfirat. På fredagkväll kommer nästan alla på jobbet. Idag var vi 14 personer på mat och fika i vår trea. På fredag blir vi 17 st.
Jag fick så jättefina presenter idag. Maten var jättegod och uppskattad. Dessutom hade vi tipspromenad med 10 frågor så gästerna fick gå runt i hela huset och svara på frågor. Vi hade prisutdelning med egentillverkade priser. Därefter kaffe/te och tårtor (som mina föräldrar gjort).
En lyckad eftermiddag tillsammans med mina fina "nära och kära".
De knallblå stolarna på översta bilden är lånade på jobbtet.
Nu diskar vi för fullt. Det blev massor med mat och tårtor kvar. Ad fick med sej en matlåda och vi har matlådor för resten av veckan.
Nu önskar jag er alla en bra vecka!

4 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Men vilken fest:)
Härligt!
Och härligt var det att komma in här i din fina blogg.
Kommer absolut tillbaka.
Kram Lallisq

Unknown sa...

Hej
Har du sett att det är ett ”Ohbergs fenomen” runt knuten på paketet, på bilden där du öppnar paketet tillsammans med barnen? / Peter

Kärrans blogg sa...

Hej!
Nej, jag hade inte sett det tidigare, men nu kollade jag på bilden igen och såg det. Mystiskt!

/Kerstin

Anonym sa...

Oj, vilken fin orb vid paketet. vad har ni för besök hos er?
kram syrran