21 oktober 2008

En ganska vanlig tisdag


Vad tiden går fort på jobbet! Det säjs att tiden går fort då man har roligt. Det kanske är så att jag har ett roligt jobb. Det är i alla fall omväxlande. Det blir aldrig långtråkigt. Det händer något (nästan) hela tiden.
Har haft lönesamtal idag med min chef. Det är intressant att få veta sina positiva och negativa sidor. Positivt: Jag gör ett bra jobb och känner ansvar. Negativt: Jag är inte med på tillräckligt många möten. Jag bör lära mej att prioritera deltagande på möte. Sedan fick jag beskedet. Ingen satsning på chefer i år. Du får ..... kr. Jag tackar och undrar samtidigt om det var bra eller dåligt.
Att ha en blogg är för mej att skriva ned det som händer i mitt liv, mina tankar och funderingar, att få dela med mej av lite bilder. Jag har inget speciellt syfte med min blogg eller något speciellt viktigt ämne. Jag bara skriver. Jag blir glad om det kan vara till glädje för andra.

Inga kommentarer: